fmyh_13.gif   fmyh_13.gif       fmyh_13.gif

نتیجه تصویری برای دوستت دارم عشقم متحرکنتیجه تصویری برای دوستت دارم عشقم متحرک

سالگرد یکی شدنمون مبارک آقاییم
ســـــــــرزمیــــن عشــــــــــق
فرسنگ ها جسممان از هم دور اســــــــــــت،ولی روحمان در حوالی هم است،زندگی زیباست اگر با تو باشد((وحیده))

سالگرد یکی شدنمون مبارک آقاییم

 

 

 

           

سالگرد پیوندمون رو به طو عزیز دلم تبریک میگم ...

این روزا رو هیچوقت فراموش نمیکنم هیچوقت.یک سال با همه خوبی ها و بدی هاش گذشت البته  بیشتر

خوبی بود.بهترین خاطرات زندگیم تو این یک سال  گذشت و مطمئنم که این سال ها ادامه خواهد داشت .

آمدن طو  بهترین و زیبا ترین لحظات را وارد کلبه خوشبختیمان شد طو را از خدایی خواستم که به رحمت

بی کرانش ایمان دارم پس برایم بمانو بدان که تا بی نهایت و عاشقانه دوستت دارم سالگرد پیوندمان و یکی

شدنمان رو به طو  رفیق و شفیق من همسر گلم تبریک میگم 

با طو بودن برایم بهترین لحظات زندگیم هست و من وجود پر مهر و سرشاز از عشق طو را در خانه ی 

قلبم به وضوح میبینم  و میدانم با طو میشود به خدا رسید 

خوب است و قشنگ این که دلگیر شویم/در دام دل شکسته زنجیر شویم ،ای عشق همیشه

از خدا میخواهم کنار من باشی و پا به پای  هم پیر شویم  

همسر مهربانم سالروز عهد و پیمان جاویدانمان مبارک 

با داشتن طو 

بی نیازم 

از هر چه که هست 

و با عشق طو 

چاره سازم 

هر انچه که نیست 

سالگرد پیوندمان مبارک 

دوستت دارم جانیم 

میدانی مرد من

طو  مرد_ روز های همیشه ای

روزهای_ سخت 

تلخ 

شیرین

عاشقانه...

همیشه بودی 

هستی 

مثل_ کوه 

و این برایم نهایت خوشبختی و بی وصفی است ...



نظرات شما عزیزان:

saba
ساعت20:55---4 شهريور 1396
سلام وبه شمام عالیه لینک شدی عزیزم راستی سالگرد پیوندتونم مبارک خوشبخت باشین
پاسخ سلام مرسی گلم . ایشالا تو هم با عشقت خوشبخت بشی (وحیده)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ نوشته شده در پنج شنبه 2 شهريور 1391 ساعت 8:8 توسط S&V:

Design By : Bia2skin.ir